Zajímavá novinka u Transavia: zákaznická péče přes WhatsApp

March 4, 2015 | By admin | Filed in: Aerolinky.

Holandská nízkonákladovka Transavia zkouší novinku: komunikaci se zákazníky pomocí aplikace WhatsApp. Zákazníci mohou aerolinku kontaktovat 7 dní v týdnu v období od 8 do 22 hodin, odpověď má dorazit do 60 minut. Zatím pouze v holandštině, další rozšíření a jazykové mutace jsou závislé na oblíbenosti u široké veřejnosti.

Zákazníci mohou psát dotazy na téměř libovolné téma – rezervaci letenek, podmínky pro přepravu zavazadel nebo žádat o rady s check-inem online.

Aplikace WhatsApp je nejpopulárnější aplikaci pro zasílání krátkých zpráv, v lednu tohoto roku provozovatelé oznámili, že přesáhli metu 700 milionů uživatelů. Od února 2014 je vlastněná Facebookem, který ji koupil za 19 miliard USD.

Použití zvažuje i vlastník Transavie, holandské národní aerolinky KLM; v nedávné minulosti tento komunikační kanál použilo letiště Hamburg pro informaci o rušení letů při stávce.

Zdroj: airlinetrends.com

Články na podobné téma:


Tags: , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *