Holandská nízkonákladovka Transavia zkouší novinku: komunikaci se zákazníky pomocí aplikace WhatsApp. Zákazníci mohou aerolinku kontaktovat 7 dní v týdnu v období od 8 do 22 hodin, odpověď má dorazit do 60 minut. Zatím pouze v holandštině, další rozšíření a jazykové mutace jsou závislé na oblíbenosti u široké veřejnosti.
Zákazníci mohou psát dotazy na téměř libovolné téma – rezervaci letenek, podmínky pro přepravu zavazadel nebo žádat o rady s check-inem online.
Aplikace WhatsApp je nejpopulárnější aplikaci pro zasílání krátkých zpráv, v lednu tohoto roku provozovatelé oznámili, že přesáhli metu 700 milionů uživatelů. Od února 2014 je vlastněná Facebookem, který ji koupil za 19 miliard USD.
Použití zvažuje i vlastník Transavie, holandské národní aerolinky KLM; v nedávné minulosti tento komunikační kanál použilo letiště Hamburg pro informaci o rušení letů při stávce.
Zdroj: airlinetrends.com
Články na podobné téma:
- Slovenským letištím ubývají zákazníci
- Delta spouští prodej lístků přes Facebook
- Aerolinky Blue Wings zastavily provoz
- WizzAir spouští online odbavení i v Praze
- Airbusy řady A320 uskutečnily 50 milionů letů
Tags: KLM, komunikace, Transavia, Whatsapp